H&S is een onderdeel van de gemeenschap Urk maar is ook van jou als client. Op gebied van één of meerdere diensten (dat kan zijn: Budgetbeheer, Schuldhulpverlening, Bewindvoering en/of Vroegsignalering) zijn jullie direct betrokken bij H&S. Daarom heb jij er alle belang bij dat wij ons werk goed doen. Maar hoe goed zijn de prestaties van H&S, dat willen wij graag weten en waar kunnen wij verbeteringen toepassen. M.a.w. hoe denken jullie als betrokkene hierover.

Anders gezegd, het bestuur zou graag willen weten hoe pakweg 126 cliënten over H&S denken: Over de bereikbaarheid, over duidelijkheid en informatie, over de vakbekwaamheid van de medewerkers, over betrouwbaarheid en geheimhouding. Om daarachter te komen, wil het bestuur eind dit jaar een paar vragen aan u/ jou persoonlijk stellen, ook wel genoemd een klanttevredenheidsonderzoek.

Uiteraard hopen we dat u die wilt beantwoorden op de wijze, zoals u over H&S denkt. Voor u een kleine moeite en voor ons is uw reactie van waarde. Mogen we op u/jou rekenen!

Foto van Stichting Hulp en Steun

Stichting Hulp en Steun

Foto van Stichting Hulp en Steun

Stichting Hulp en Steun

Deel dit artikel op:

Contact

Contact formulier contact en contact pop-up pagina